HomeHome   NAAR FORUMForum   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  ProfielProfiel   Log in voor je privéberichtenLog in voor je privéberichten    AlbumAlbum

NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&D)
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     Forum Index -> Werkbeschrijvingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jolandacp
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2009 8:59 am    Onderwerp: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&D)  Reageer met quote

Zoals hier waarschijnlijk ook bekend heeft Petra Dolls & Decorations verkocht (aan Annemiek / het was toch te druk voor d'r naast reguliere gewone baan). Helemaal afscheid van D&D heeft ze niet genomen, want ze zit er nu in het DT.
Wat al een hele tijd op d'r verlanglijstje stond en waar het maar niet van kwam, is het maken van werkbeschrijvingen voor op YouTube. Het gros is nu eenmaal in het engels en niet iedereen beheerst die taal. Welnu, het eerste probeersel is er: het maken van bloemen met koffiefilters.
Nog niet perfect, maar naarmate ze hier meer ervaring mee krijgt zal dat wel beter gaan:
http://www.youtube.com/watch?v=ly2QBVIrxAY
Scrapsitejunkie XL
Scrapsitejunkie XL

BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2009 11:36 am    Onderwerp: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

hardstikke leuk en lekker makkelijk in het Nederlands...bedankt voor het delen !
juuty
Scrap-QUEEN

BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2009 11:58 am    Onderwerp: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

Hey leuk.. das iets om uit te proberen!!
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
cootje
Afkicken heeft geen zin meerÖ
Afkicken heeft geen zin meerÖ

BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2009 12:51 pm    Onderwerp: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

Leuk !!

Mooie nagels ook Wink Very Happy

Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Linneke
Scrap-QUEEN

BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2009 1:01 pm    Onderwerp: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

Super leuk zeg.Ga het zelf een keer proberen

http://scraplinneke.blogspot.com
Naar boven
Fia
Scrapsitejunkie XL
Scrapsitejunkie XL

BerichtGeplaatst: za okt 17, 2009 9:56 pm    Onderwerp: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

Heel leuk, ik wil de ponsen ook Wink Rolling Eyes Embarassed
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
MariŽlle83
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: za okt 17, 2009 11:14 pm    Onderwerp: Re: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

cootje schreef:
Leuk !!

Dat is dus weer het eerste wat ik dacht...
Wat een mooie nagels!!!

Erg leuk om het nu eens te zien hoe ze die bloemen maken, maar godsamme wat een gepriegel zeg...

Leuke woordkeus had ze wel: "dan krijg je zo'n 'frotje'".
Dat met de paper piecer zou ik met de hamer doen, gegarandeerd als ik het zou doen zoals zij dat doet heb ik me inmiddels als 6 x gepierced in mijn vinger Smile

Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
PetraK
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: za okt 17, 2009 11:15 pm    Onderwerp: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

Ik heb gekeken zonder geluid, ook heel praktisch flower flower Luister morgen wel even, Mario zit tv te kijken en ik heb geen zin om mijn koptelefoon weer helemaal tevoorschijn te moeten toveren. Als ik die nagels zie denk ik alleen maar: wat lastig Embarassed Embarassed

Petra

Mijn Pinterest

Mijn Blog

Mijn webwinkel
Naar boven
jolandacp
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: zo okt 18, 2009 7:42 am    Onderwerp: Re: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

Zelf vond ik het ook wel handig om te zien. Ik had er wel eens beschrijvingen over gelezen, maarre... laten we het er maar op houden dat schrijven een kunst is die niet iedereen even goed beheerst Wink

MariŽlle83 schreef:
cootje schreef:
Leuk !!

Dat is dus weer het eerste wat ik dacht...
Wat een mooie nagels!!!

hahahaha Zo zie je maar weer: smaken verschillen. French Nails vind ik zelf alleen maar mooi met 'gewoon' wit (daar krijg je mooie slanke vingers van) en niet al die rare knal kleuren.
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: zo okt 18, 2009 9:24 am    Onderwerp: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

Leuk Jolanda, dankje... mooi te zien hoe dit gaat.
Ik vind het trouwens ook een gefreumel en gesmeer Embarassed
Ik kies meestal de snelle manier met bloemen, kant en klaar Wink Ja ik weet het, het is duurder maar dit kost mij teveel tijd (hoe stom dat ook klinkt)...

Ik heb wel eens eerder zelf bloemen gemaakt van verpakkingspapier destijds, maar dat kostte me ook teveel tijd...
(misschien als ik ooit met pensioen ben dan maak ik er wel heel veel Wink )

http://ansb.hyves.nl
www.blogvanans.blogspot.com
www.facebook.com
http://pinterest.com/ansb/
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
ange
Scrapsitejunkie XL
Scrapsitejunkie XL

BerichtGeplaatst: zo okt 18, 2009 10:44 am    Onderwerp: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

Het is mij te priegelig, maar wel een hele duidelijke uitleg. Very Happy

http://angelinascraps.blogspot.com
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
marjaaa
Scrapsitejunkie
Scrapsitejunkie

BerichtGeplaatst: zo okt 18, 2009 5:38 pm    Onderwerp: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

leuk filmpje. kende de techniek van die bloemen wel al, maar hoe zijn met water ze vervormt, deed ik nog niet, dus dat ga ik nog s uitproberen!
wil nog steeds die ponsen hebben, trouwens!
en die nagels...ik ben het met jolanda eens, mooier met wit!

ik maak persoonlijke silhouetten, bekijk mijn blog:
http://so-silhouette.blogspot.nl/
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Mirretje1
NIEUW lid!
NIEUW lid!

BerichtGeplaatst: di nov 03, 2009 9:39 pm    Onderwerp: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

Hoera een Nederlands filmpje Smile Lekker duidelijk zo, je heb me groot plezier ermee gedaan! Very Happy
jolandacp
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: wo nov 04, 2009 1:55 pm    Onderwerp: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

Ik ben de URL kwijt, maar laatst zag ik een (NL) You Tube filmpje, waarop iemand op soortgelijke wijze herfstbladeren maakte:
- bladeren ponsen uit bruinige koffiefilters;
- glimmer mist er over;
- laten drogen en klaar Wink
Persoonlijk vond ik dat er nog beter uitzien dan de bloemen.

Ook kwam ik nog ergens een filmpje tegen over het maken van roosjes ŗ la het NL-filmpje. Hiervoor werden (eveneens uit koffiefilters) met een hartjes pons diverse blaadjes gemaakt.
Ik zal nog even zoeken waar ik dat heb gevonden...
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: wo nov 04, 2009 1:58 pm    Onderwerp: re: NL-talig filmpje bloemen maken van koffiefilters (D&  Reageer met quote

Oops, geen filmpje...
Hier de URL: http://www.swirlydoos.com/page.php?51
Er staan nog meer grappige dingen op de deze site Wink
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     Forum Index -> Werkbeschrijvingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: