| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
cootje Scrapsitejunkie XL

|
Geplaatst: wo jul 28, 2010 7:41 pm Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm |
|
|
Ik weet ook niet goed hoe een banner te plaatsen. Bij mijn achtergrond kon ik ook voor eenzelfde banner kiezen en toen is het me gelukt.
Heb er zelfs nog een tekst in gezet.
Snap je de layout wel Tineke, dat je elementen toe kunt voegen, veranderen enz? _________________ Liefs, Corine
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Tineke Kr SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: wo jul 28, 2010 7:42 pm Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm |
|
|
Nog niet, ga vanavond weer eens proberen.  |
|
| Naar boven |
|
 |
marjaaa SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: do jul 29, 2010 7:42 am Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm |
|
|
als je bv bij shabby blogs (extra's) een banner kiest, klik je erop. als ie groot ik met rechtermuisknop afbveelding opslaan als kiezen en op je pc zetten. dan kan je met paint heel simpel de titel van je tekst erin zetten. en dan als afbeelding weer toevoegen aan je bloeg. bij het instelling veld van je titel kies je dan afbeelding ipv titel. succes!!! _________________ groetjes marja
http://marja-momentsofinspiration.blogspot.com/ |
|
| Naar boven |
|
 |
PetraK SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: do jul 29, 2010 10:26 am Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm |
|
|
Hee wat leuk Tineke, een blog Als je hulp nodig hebt wil ik je wel helpen hoor Succes. _________________
http://peetscrapandmore.blogspot.com/ |
|
| Naar boven |
|
 |
Danielle Afkicken heeft geen zin meer…

|
Geplaatst: do jul 29, 2010 6:57 pm Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm |
|
|
Anders doe je gewoon toch ff zonder banner en andere poespas? Het gaat toch om de scrapfröbels die jij maakt!  _________________ Klik hier voor mijn blog! |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: do jul 29, 2010 8:23 pm Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm |
|
|
Ik volgens het blog geen auteur ben en niet weet hoe ik er uberhaupt wat op moet zetten dan. Ga weer zoeken en morgen ga ik een dag op stap met een collega, haar eens vrage of zij een uitweg weet.  |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: do jul 29, 2010 9:18 pm Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm |
|
|
Wat bedoel je nou met geen auteur?
Log je dan wel in Tinus? _________________ Liefs, Corine
 |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: do jul 29, 2010 10:22 pm Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm |
|
|
| Ja, maar misschien niet goed. Ga via internet eerst naar mijn blog en meld me dan aan ........ Ben ik erg blond? |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: do jul 29, 2010 10:37 pm Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm |
|
|
Je gaat naar je blog en dan moet je je emailadres en je wachtwoord (die ik je gemaild heb ) intikken.
Als het goed is kun je dan van alles  _________________ Liefs, Corine
 |
|
| Naar boven |
|
 |
@nsB Site Admin

|
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: za jul 31, 2010 12:06 am Onderwerp: Re: re: Kaartje in een niet standaard vorm |
|
|
| @nsB schreef: |
Hoera!!!! We hebben er een helpdesk bij  |
HAHAHA nou ik hoop toch niet dat je mij daarmee bedoelt
Snap er soms nog niet alles van hoor. Wil graag een kopie van mijn blog maken mocht er ooit wat fout gaan, maar zou niet weten hoe dat moest.
Ik hoop dat JULLIE Tineke goed gaan helpen de komende tijd met haar blog  _________________ Liefs, Corine
 |
|
| Naar boven |
|
 |
creazun Scrapsitejunkie XL

|
Geplaatst: za jul 31, 2010 11:53 am Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm |
|
|
Wij helpen idereen die het nodig heeft (alleen weet in niet zoveel van blogs ) _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
marjaaa SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: za jul 31, 2010 1:23 pm Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm |
|
|
dat zal wel goed komen, tineke roep maar hoor!
en co, ik denk dat je gewoon je HTML code ff naar een word bestand moet kopieren, dan kan je hem altijd terug zetten. _________________ groetjes marja
http://marja-momentsofinspiration.blogspot.com/ |
|
| Naar boven |
|
 |
|