HomeHome   NAAR FORUMForum   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  ProfielProfiel   Log in voor je privéberichtenLog in voor je privéberichten    AlbumAlbum

Kaartje in een niet standaard vorm
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     Forum Index -> Kaart commentaar
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cootje
Scrapsitejunkie XL
Scrapsitejunkie XL

BerichtGeplaatst: wo jul 28, 2010 7:41 pm    Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

Ik weet ook niet goed hoe een banner te plaatsen. Bij mijn achtergrond kon ik ook voor eenzelfde banner kiezen en toen is het me gelukt.
Heb er zelfs nog een tekst in gezet.

Snap je de layout wel Tineke, dat je elementen toe kunt voegen, veranderen enz?

Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Tineke Kr
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: wo jul 28, 2010 7:42 pm    Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

Nog niet, ga vanavond weer eens proberen. flower
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
marjaaa
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 7:42 am    Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

als je bv bij shabby blogs (extra's) een banner kiest, klik je erop. als ie groot ik met rechtermuisknop afbveelding opslaan als kiezen en op je pc zetten. dan kan je met paint heel simpel de titel van je tekst erin zetten. en dan als afbeelding weer toevoegen aan je bloeg. bij het instelling veld van je titel kies je dan afbeelding ipv titel. succes!!!

http://marja-momentsofinspiration.blogspot.com/
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
PetraK
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 10:26 am    Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

Hee wat leuk Tineke, een blog flower flower flower flower Als je hulp nodig hebt wil ik je wel helpen hoor Wink Succes.

http://peetscrapandmore.blogspot.com/
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Danielle
Afkicken heeft geen zin meer…
Afkicken heeft geen zin meer…

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 6:57 pm    Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

Anders doe je gewoon toch ff zonder banner en andere poespas? Het gaat toch om de scrapfröbels die jij maakt! Very Happy
Tineke Kr
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 8:23 pm    Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

Ik volgens het blog geen auteur ben en niet weet hoe ik er uberhaupt wat op moet zetten dan. Ga weer zoeken en morgen ga ik een dag op stap met een collega, haar eens vrage of zij een uitweg weet. flower
Naar boven
cootje
Scrapsitejunkie XL
Scrapsitejunkie XL

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 9:18 pm    Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

Wat bedoel je nou met geen auteur?
Log je dan wel in Tinus?

Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Tineke Kr
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 10:22 pm    Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

Ja, maar misschien niet goed. Ga via internet eerst naar mijn blog en meld me dan aan ........ Ben ik erg blond?
Naar boven
cootje
Scrapsitejunkie XL
Scrapsitejunkie XL

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 10:37 pm    Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

Je gaat naar je blog en dan moet je je emailadres en je wachtwoord (die ik je gemaild heb Wink ) intikken.
Als het goed is kun je dan van alles Very Happy

Naar boven
@nsB
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: vr jul 30, 2010 10:41 am    Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

Hoera!!!! We hebben er een helpdesk bij WAVE

http://ansb.hyves.nl
www.blogvanans.blogspot.com
www.facebook.com
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
cootje
Scrapsitejunkie XL
Scrapsitejunkie XL

BerichtGeplaatst: za jul 31, 2010 12:06 am    Onderwerp: Re: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

@nsB schreef:
Hoera!!!! We hebben er een helpdesk bij WAVE

HAHAHA nou ik hoop toch niet dat je mij daarmee bedoelt Wink
Snap er soms nog niet alles van hoor. Wil graag een kopie van mijn blog maken mocht er ooit wat fout gaan, maar zou niet weten hoe dat moest.

Ik hoop dat JULLIE Tineke goed gaan helpen de komende tijd met haar blog flower flower

Naar boven
creazun
Scrapsitejunkie XL
Scrapsitejunkie XL

BerichtGeplaatst: za jul 31, 2010 11:53 am    Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

Wij helpen idereen die het nodig heeft (alleen weet in niet zoveel van blogs Wink )
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: za jul 31, 2010 1:23 pm    Onderwerp: re: Kaartje in een niet standaard vorm  Reageer met quote

dat zal wel goed komen, tineke roep maar hoor!

en co, ik denk dat je gewoon je HTML code ff naar een word bestand moet kopieren, dan kan je hem altijd terug zetten.

http://marja-momentsofinspiration.blogspot.com/
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     Forum Index -> Kaart commentaar Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: