| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
marjaaa SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: di jul 27, 2010 7:29 am Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
bedankt voor al het meedenken! hoe de prognose is weet ik eigenlijk niet. ze zit nu midden in de behandelingen, dat heb ik meegekregen. neem aan dat er dan in ieder geval nog hoop is. _________________ groetjes marja
http://marja-momentsofinspiration.blogspot.com/ |
|
| Naar boven |
|
 |
balthasar84 SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: di jul 27, 2010 10:22 am Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
Mooie tekst, Marja, goed bedacht! Ik zat me later nog te bedenken dat met 'we denken aan je' je het negatieve eigenlijk benadrukt. En op deze manier doe je dat niet. _________________ Veel liefs Linda |
|
| Naar boven |
|
 |
ange Scrapsitejunkie XL

|
Geplaatst: di jul 27, 2010 10:37 am Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
Mooie zin!
Vreselijk toch voor zo'n kindje.  _________________ Groetjes Angelina
http://angelinascraps.blogspot.com |
|
| Naar boven |
|
 |
eMMMetje verliefd op het forum

|
Geplaatst: di jul 27, 2010 5:36 pm Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
goed tekst! _________________ Knuffels Monique |
|
| Naar boven |
|
 |
Dilly Scrapsitejunkie XL

|
Geplaatst: di jul 27, 2010 6:49 pm Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
Mooi geformuleerd zo _________________ Geluk is een richting
Geen punt (Loesje) |
|
| Naar boven |
|
 |
@nsB Site Admin

|
Geplaatst: di jul 27, 2010 7:42 pm Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
Super!! zo heb ik destijds een kaart gestuurd naar de inmiddels overleden collega van 30 jaar.... moeilijk is dat maar het is allemaal zo positief ontvangen destijds, ze lachte en dat is wat je ermee wilt bereiken.... _________________ Liefs,
Ans
http://ansb.hyves.nl
www.blogvanans.blogspot.com
www.facebook.com |
|
| Naar boven |
|
 |
saskia1985 verliefd op het forum

|
Geplaatst: di jul 27, 2010 8:16 pm Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
wou marja dat heb je mooi verzonnen. _________________ groeten,
Saskia |
|
| Naar boven |
|
 |
mb77 Scrap-QUEEN

|
Geplaatst: di jul 27, 2010 9:02 pm Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
Prachtige tekst, echt heel goed dat je hier op kon komen. _________________ Groetjes Margret
"Klik hier voor mijn blog" |
|
| Naar boven |
|
 |
marjaaa SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: di jul 27, 2010 9:25 pm Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
oh bedankt, jullie nemen al mijn twijfels weg!
het idee van de glimlach komt van cas hoor! _________________ groetjes marja
http://marja-momentsofinspiration.blogspot.com/ |
|
| Naar boven |
|
 |
Tineke Kr SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: di jul 27, 2010 9:30 pm Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
| Mooi gedaan Marja. |
|
| Naar boven |
|
 |
balthasar84 SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: di jul 27, 2010 11:48 pm Onderwerp: Re: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
| marjaaa schreef: |
oh bedankt, jullie nemen al mijn twijfels weg!
het idee van de glimlach komt van cas hoor! |
Die had je echt niet moeten hebben, hoor! Vond het echt een hele leuke tekst. _________________ Veel liefs Linda |
|
| Naar boven |
|
 |
saskia1985 verliefd op het forum

|
Geplaatst: ma aug 02, 2010 5:53 pm Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
nou toen ik dit hoorde wat ik net aan de telefoon hoorde dacht ik meteen aan jou marja...maar bij jullie gaat het over een meisje van 8, maar ik had het gevoel dat we het over hetzelfde hadden...
me ma belde net... en mijn oude baas waar we nog veel contact mee hebben, belde me moeder om haar weer te feliciteren met de geboorte van haar kleinzoon (mijn nieuwe neefje). Toen mijn moeder verder vroeg hoe het bij hun ging kreeg ze een klap in haar gezicht voor haar gevoel. Hun zoontje van bijna 3 heeft leukemie en ze weten het net 3 weken. echt ik moest meteen aan marja haar verhaal denken, wat een schok is dat zeg en wat kan zo'n klein kereltje nou hij begrijpt er niks van en wil niet eten en niet drinken, en kan alleen maar op de bank liggen...ik kan er niet over uit... wilde het even met jullie delen...ik ga ook maar eens een mooie kaart voor het gezin maken en ze een dikke knuffel sturen vanuit hier... _________________ groeten,
Saskia |
|
| Naar boven |
|
 |
Danielle Afkicken heeft geen zin meer…

|
Geplaatst: ma aug 02, 2010 8:07 pm Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
Wat vreselijk Saskia... het is al zo'n rotziekte, maar als het een kind treft is het helemaal te erg voor woorden.  _________________ Klik hier voor mijn blog! |
|
| Naar boven |
|
 |
PetraK SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: ma aug 02, 2010 8:11 pm Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
Het zou niet moeten mogen zo'n ziekte maar helaas het gebeurt
Een kaartje ontvangen in zo'n situatie doet zoveel; er hoeft niet eens een tekst op te staan  _________________
http://peetscrapandmore.blogspot.com/ |
|
| Naar boven |
|
 |
Tineke Kr SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: ma aug 02, 2010 10:37 pm Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind |
|
|
| Wat verschrikkelijk Saskia, voor zo'n kleintje, wat erg. |
|
| Naar boven |
|
 |
|