HomeHome   NAAR FORUMForum   HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  ProfielProfiel   Log in voor je privéberichtenLog in voor je privéberichten    AlbumAlbum

tekst op een kaartje voor een ziek kind
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     Forum Index -> HELP
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marjaaa
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: di jul 27, 2010 7:29 am    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

bedankt voor al het meedenken! hoe de prognose is weet ik eigenlijk niet. ze zit nu midden in de behandelingen, dat heb ik meegekregen. neem aan dat er dan in ieder geval nog hoop is.

http://marja-momentsofinspiration.blogspot.com/
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
balthasar84
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: di jul 27, 2010 10:22 am    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

Mooie tekst, Marja, goed bedacht! Ik zat me later nog te bedenken dat met 'we denken aan je' je het negatieve eigenlijk benadrukt. En op deze manier doe je dat niet.
ange
Scrapsitejunkie XL
Scrapsitejunkie XL

BerichtGeplaatst: di jul 27, 2010 10:37 am    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

Mooie zin!

Vreselijk toch voor zo'n kindje. Sad

http://angelinascraps.blogspot.com
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
eMMMetje
verliefd op het forum
verliefd op het forum

BerichtGeplaatst: di jul 27, 2010 5:36 pm    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

goed tekst!
Dilly
Scrapsitejunkie XL
Scrapsitejunkie XL

BerichtGeplaatst: di jul 27, 2010 6:49 pm    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

Mooi geformuleerd zo
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
@nsB
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: di jul 27, 2010 7:42 pm    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

Super!! zo heb ik destijds een kaart gestuurd naar de inmiddels overleden collega van 30 jaar.... moeilijk is dat maar het is allemaal zo positief ontvangen destijds, ze lachte en dat is wat je ermee wilt bereiken....

http://ansb.hyves.nl
www.blogvanans.blogspot.com
www.facebook.com
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
saskia1985
verliefd op het forum
verliefd op het forum

BerichtGeplaatst: di jul 27, 2010 8:16 pm    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

wou marja dat heb je mooi verzonnen.
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
mb77
Scrap-QUEEN

BerichtGeplaatst: di jul 27, 2010 9:02 pm    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

Prachtige tekst, echt heel goed dat je hier op kon komen.
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
marjaaa
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: di jul 27, 2010 9:25 pm    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

oh bedankt, jullie nemen al mijn twijfels weg!
het idee van de glimlach komt van cas hoor!

http://marja-momentsofinspiration.blogspot.com/
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Tineke Kr
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: di jul 27, 2010 9:30 pm    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

Mooi gedaan Marja.
Naar boven
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
balthasar84
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: di jul 27, 2010 11:48 pm    Onderwerp: Re: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

marjaaa schreef:
oh bedankt, jullie nemen al mijn twijfels weg!
het idee van de glimlach komt van cas hoor!

Die had je echt niet moeten hebben, hoor! Vond het echt een hele leuke tekst.
saskia1985
verliefd op het forum
verliefd op het forum

BerichtGeplaatst: ma aug 02, 2010 5:53 pm    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

nou toen ik dit hoorde wat ik net aan de telefoon hoorde dacht ik meteen aan jou marja...maar bij jullie gaat het over een meisje van 8, maar ik had het gevoel dat we het over hetzelfde hadden...

me ma belde net... en mijn oude baas waar we nog veel contact mee hebben, belde me moeder om haar weer te feliciteren met de geboorte van haar kleinzoon (mijn nieuwe neefje). Toen mijn moeder verder vroeg hoe het bij hun ging kreeg ze een klap in haar gezicht voor haar gevoel. Hun zoontje van bijna 3 heeft leukemie en ze weten het net 3 weken. echt ik moest meteen aan marja haar verhaal denken, wat een schok is dat zeg en wat kan zo'n klein kereltje nou hij begrijpt er niks van en wil niet eten en niet drinken, en kan alleen maar op de bank liggen...ik kan er niet over uit... wilde het even met jullie delen...ik ga ook maar eens een mooie kaart voor het gezin maken en ze een dikke knuffel sturen vanuit hier...
Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Danielle
Afkicken heeft geen zin meer…
Afkicken heeft geen zin meer…

BerichtGeplaatst: ma aug 02, 2010 8:07 pm    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

Wat vreselijk Saskia... het is al zo'n rotziekte, maar als het een kind treft is het helemaal te erg voor woorden. Sad
PetraK
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: ma aug 02, 2010 8:11 pm    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

Het zou niet moeten mogen zo'n ziekte maar helaas het gebeurt Crying or Very sad Crying or Very sad

Een kaartje ontvangen in zo'n situatie doet zoveel; er hoeft niet eens een tekst op te staan Wink

http://peetscrapandmore.blogspot.com/
Naar boven
Tineke Kr
SCRAPSITE VERSLAAFD
SCRAPSITE VERSLAAFD

BerichtGeplaatst: ma aug 02, 2010 10:37 pm    Onderwerp: re: tekst op een kaartje voor een ziek kind  Reageer met quote

Wat verschrikkelijk Saskia, voor zo'n kleintje, wat erg.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     Forum Index -> HELP Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls